dimarts, 23 d’abril del 2013

HORT DIDÀCTIC

PLANTACIÓ A L'HORT DIDÀCTIC

HORT PER LA MAINADA: APRENDRE I INVESTIGAR


Durant el dia d'ahir, vaig estar preparant l'hort didàctic que servirà perquè la mainada pugui remenar i aprendre amb la terra, plantes, etc.

La superfície és de 200 m2 (40m x 5m). Aquesta superficie la vaig anar subdividint en petites zones de 5m x 1,5m.
Per poder marcar aquestes zones, vaig utilitzar canyes de bambú de 40 cm de llargada i cordill de sisal. D'aquesta manera queda ben definida la zona de treball.
Entre zones de cultiu hi vaig deixar 40 cm de passadís perquè es pogués facilitar la movilitat.

Adjunto fotografia:

Plantació i preparació
Detall zona de plantació hort didàctic


En total vaig plantar:

- 50 enciams fulla de roure de color vermell.
- 50 enciams fulla de roure de color verd.
- 8 carbassons.
- 20 pebrots del bitxo per confitar.
- 15 tomaqueres cherry.

Just després de fer la plantació els vaig ben regar amb una mànega (en els propers dies faré el muntatge del sistema de reg per goteig).

Carbassons, enciams, tomaqueres, pebroteres
Visió general de l'hort didàctic

De mica en mica l'hort va agafant forma... I avui més.